Autoresponders – راز ابزار از بازاریابان اینترنتی موفق

[ad_1]

Autoresponders به طور خودکار ارسال یک توالی از پیش نوشته شده تبلیغاتی یا آموزشی ایمیل بر اساس یک برنامه است که به شما در تنظیم. Autoresponders همچنین پیگیری کلیک و فعالیت های کاربر در بدن از ایمیل. بازاریابان اینترنتی موفق با استفاده از autoresponders به طور خودکار خود را کسب و کار آنلاین.

هر زمان که یک بازاریاب اینترنتی می خواهد به درایو فروش خود را به محصول جدید و یا خدمات آنها را ارسال یک ایمیل به لیست خود را از مشتریان و معرفی محصول جدید خود را و یا خدمات است. بسیاری از مشترکین خود را در لیست ایمیل اگر آنها ساخته شده است یک رابطه با آنها را معمولا خرید در اولین ایمیل یا دو. بقیه ایمیل مشترکین دریافت خواهد کرد مجموعه ای متفاوت از ایمیل های که سفارشی ایجاد شده برای افزایش خرید خود را متوسط. این مشترکین نیاز به برخی از زمان برای ساخت آنها علاقه و اعتماد (به عنوان به خوبی به عنوان انگیزه) برای سرمایه گذاری پول خود را در چه بازاریاب اینترنتی در تلاش است تا فروش.

Autoresponders آن را آسان برای بازاریاب اینترنتی برای اضافه کردن خود تعداد زیادی از چشم انداز به autoresponders لیست ایمیل. همچنین ممکن است به ساخت یک لیست بزرگ ایمیل زمانی که مشترکین انتخاب کردن در ایمیل لیست. Autoresponders کمک خواهد کرد که بازاریابان اینترنتی به درک چه انگیزه مشترکان خود را به عمل آورند. یک بار بازاریاب اینترنتی جدا مشترکان خود را به گروه های مختلف آن را آسان تر است برای او/او برای ارسال ایمیل سفارشی به گروه های مختلف. این مشترکان در برخی از گروه ممکن است از خرید هر محصول شنوایی اولیه اعتیاد به مواد مخدره در اطراف محصول. برخی دیگر از مشترکان به دنبال چگونه برای به دست آوردن چیزهایی است که هزینه پول کم و یا هیچ.

اگر شما به autoresponders و سپس سعی کنید به سرمایه گذاری در یک سرویس پاسخگوی خودکار مانند aweber.com یا GetResponse.com. شما همیشه می توانید کمک های فنی هنگامی که شما در حال پرداخت مشتری (بیشتر ارائه خواهد شد محدود پشتیبانی فنی به دادگاه ارائه می دهد و همچنین به دلیل آنها می خواهند شما را به تبدیل شدن به یک مشترک پرداخت می شود)! نماینده خدمات مشتری شما را راهنمایی گام به گام شیوه ای در نحوه تنظیم لیست مشترک خود را و اولیه مبارزات.

این خدمات پاسخگوی خودکار را نیز تن از فیلم های است که به شما مقدار زیادی در مورد بازاریابی ایمیل. مطمئن شوید که شما درخواست پشتیبانی از مشتری برای هر آینده وبینار آموزشی مربوط به بازاریابی ایمیل میزبانی آنها. پاسخگوی خودکار خدمات انجام وبینار آموزش تقریبا هر ماه و این یک فرصت عالی برای یادگیری بیشتر در مورد تدفين بازاریابی و بازاریابی ایمیل.

اکثر مردم نمی خواهد به آدرس ایمیل خود را مانند در گذشته بنابراین شما نیاز به ارائه به مشتریان خود را چیزی با ارزش در ازای ایمیل های خود را. اگر یک فرد است که به دنبال راهنمایی از دست دادن وزن و سپس ارائه آنها را در یک آموزنده تصویری یا کتاب الکترونیکی با عنوان “سست 2 پوند در هر هفته با نوشیدن آب خانگی, هر روز صبح” یا چیزی مشابه. شما نیاز به ارائه چیزی که برای تلفن های موبایل آسان برای آنها را به انجام با نتایج فوق العاده. توجه داشته باشید: راستگو در ادعای خود را! ارائه نمی دهد ظالمانه ادعا می کنند برای موفقیت است. چیزی شبیه “این یک قرص هر شب خواب 18 ساعت در روز و از دست دادن 900 پوند در یک ماه – تضمین شده!” شما نگاه احمقانه; شما نگاه مثل شما در حال دروغ گفتن (که از شما هستند) و شما احتمالا خودتان را در مشکل با مقامات در برخی از نقطه در آینده نزدیک!

اگر شما در حال ارائه یک راه حل است که آسان برای مشتری برای پیاده سازی در حال حاضر و مشتری (که بیش از وزن) می بیند بالقوه در محصول خود را (چرا که او/او می خواهم برای کاهش وزن خود را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است با تلاش کمتر) شما ممکن است آنها را متقاعد به دادن محصول خود را امتحان کنید.

این به این معنی شما نیاز به موثر انتخاب کردن در صفحه جدید خود را به مشتریان. به منظور انجام این کار شما باید انجام تحقیقات خود را در تو رفتگی در دیوار خود را و پیدا کردن آنچه که آنها را می راند; چه چیزی را بزرگترین نیاز است; چه چیزی انگیزه در حتی جستجو برای محصول خود را. هنگامی که شما می دانید چه چیزی باعث آنها, شما می توانید با استفاده از دانش شما در یادگیری برای کمک به فروش محصول خود به آنها. به یاد داشته باشید شما باید ارائه ارزش به مشتری خود را. اگر شما نمی ارائه ارزش به مشتری خود را (و یا آنچه که مشتری خود را درک ارزش) شما به زودی در مواجهه با بسیاری از بازپرداخت و شهرت خود را خواهد شد از بین برد.

مطمئن شوید که اولین ایمیل شما ارسال به مشتری بالقوه شما همیشه آموزنده و کمک به حل مشکل او رو به رو است. هنر و صنعت خود را برای اولین بار 2 ایمیل در یک راه خواننده را در پیدا کردن که شما واقعا در تلاش برای کمک به آنها. در سوم شما ایمیل نوشتن در مورد این محصول است که شما از فروش. اگر شما وابسته به محصول و سپس شما باید همیشه خود را کوتاه صفحه فروش به دلیل فروش صفحات محصول اغلب صاحبان تعمیم به تهیه کردن به مشتریان در یک گسترده ای در تو رفتگی در دیوار. اگر شما قادر به پیدا کردن مشکلات هسته مشتریان روبرو هستند و سپس ایجاد یک مینی صفحه فروش و تمرکز خود را فروش نامه در تنها است که مشکل است. یک بار آنها را انتخاب کردن در لیست ایمیل شما ارسال آنها را به صفحه فروش محصول وابسته شما در حال ترویج است.

برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی شما باید به طور مداوم بهبود منابع ترافیک خود را و پیدا کردن امکانات جدید. شما همچنین نیاز به یادگیری برای نوشتن ایمیل های خود را در چنین شیوه ای برای ایجاد اعتماد و احترام در چشم شما و مشتریان شما; ایجاد علاقه در محصول خود را دریافت و خود را به مشتری بالقوه آماده برای خرید محصول یا خدمات شما.

به یاد داشته باشید این یک قانون است: همیشه ارائه ارزش برای مشتری خود را برای اولین بار! تنها پس از آن شما خواهد بود پاداش مالی در پایان. اگر شما تمرکز بر روی جنبه پول اول به شما خواهد شد بسیاری از زمان از دست دادن آنچه شما به دنبال برای به انجام رساندن.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *