را انتخاب کنید: آهسته موفقیت یا شکست

[ad_1]

آیا شما تا کنون سعی به از دست دادن وزن ؟ شاید چند بار ؟ باید به شما گیر با آن را برای یک زمان و سپس ترک ؟ آیا شما همیشه احساس می کنید مانند این هرگز می تواند برای شما اتفاق می افتد و شما فقط به معنای چاق و شل و ول?

هر کس این مشکل در درجات مختلف. شما نمی توانید مبارزه با طبیعت انسان بنابراین شما باید برای یادگیری به کار با آن است. مردم جذب به دور از درد و نسبت به لذت. وجود خواهد داشت بار که درد بودن چربی است که به عنوان قوی و یا به عنوان فوری به درد بدون انجام xxx (پر کردن در هر غذای مورد علاقه شما ممکن است). وجود خواهد داشت زمان هنگامی که لذت بردن از این مواد غذایی بیشتر است که دور از تصور لذت بردن از در حال نازک تر است.

در اینجا یک پیشنهاد چگونه به مقابله با آن. وجود دارد 2 انواع اهداف بلند مدت اهداف بزرگ و کوتاه مدت بیشتر اهداف فوری. یک هدف بلند مدت خواهد بود “من می خواهم به از دست دادن پوند 40”. این اهداف بزرگتر به نظر می رسد غیر واقعی و unobtainable; اما شما نیاز به هدف بزرگتر. اهداف شما واقعا می تواند در به دست آوردن و موفقیت در حال کوچکتر. نگاهی به هدف بزرگ خود را و شکستن آن را به کوچکتر واقعی, آیا قادر تکه. این هفته من به شما از دست دادن 1 پوند. یک پوند است که آیا قادر. شما لازم نیست به رها کردن همه چیز شما را دوست دارم برای یک پوند است. جشن که یک پوند با ذوق. خودتان بگویید چه کار خوبی کردی. آن را باور آن است که یک کار خوب! نگاه به جلو به هر پوند. هر روز خودتان را در پشت پت برای هر تغییر شما را در مسیر درست. و اگر شما یک تغییر در جهت اشتباه است; نه خود را ضرب و شتم. که افسرده خواهد شد و اگر انجام می شود اغلب به اندازه کافی منجر به از دست دادن. به جای اعتراف به خودتان که خوب نیست اما من می توانید انجام دهید بهتر است.’ بقیه امروز من را بهتر انجام دهید – سپس حرکت. نمی ساکن در هر گونه اشتباه و یا ورقه ساکن در موفقیت های خود را, مهم نیست چقدر کوچک است. موفقیت با اهداف کوچکتر, یک پوند در یک زمان و یک روز شما را کشف شما موفق شده اند با این هدف بزرگ بیش از حد.

با رژیم غذایی خود را تغییر ندهید همه چیز در یک بار. شما احساس خواهد شد محروم و از دست دادن انگیزه. به جای جایگزین یکی از مواد غذایی سالم برای یکی که یک مشکل برای شما هفته آینده شما ممکن است بخواهید به جای یک دوم مواد غذایی است. من روشن به نیش می زنند به اندازه سبزیجات خام از کوکی ها و تراشه در زمان میان وعده نگهداری می شوند اما وعده های غذایی یکسان است. بعد یک سالاد اضافه شد به وعده های غذایی. تغییرات آهسته. نان همواره یک مشکل برای من در حال حاضر به جای نان تست در صبح من لوبیا با تخم مرغ. آن را پر کرده است به اندازه کافی است که من نمی احساس گرسنگی تا زمان ناهار. مهم این است که برای اضافه کردن همه چیز به آرامی و به تدریج. عادت کرده اند به هر تغییر کوچک قبل از شما را به یکی دیگر. می دانیم که هر حرکت در مسیر درست موفقیت است.

این همان است که با ورزش. تغییرات کوچک است. شما لازم نیست شروع با یک ساعت در ورزشگاه اگر شما شده اند انجام هیچ چیز نیست. آن را احساس می کند مانند یک قربانی مانند یک درد است. همه ما حرکت به دور از درد. طولانی مدت آن به ندرت به کار می کند. کلاه من خاموش می رود به هر کسی که انجام داده است. آنها هستند و چند دور بین. من مادر 92 و در شکل بزرگ است. او در امتداد هر روز صبح قبل از خارج شدن از رختخواب. او می گوید: حرکت مانند یک گربه, کشش همه چیز را که حرکت می کند. او نمی کند و هرگز “اعمال”. به جای هر حرکت یک ورزش است. بنشینید تا پایه بلند کردن پای خود را هنگامی که شما راه رفتن (مردم 20 سال جوانتر از او معمولا مختلط, او هرگز shuffles). اگر شما احساس می کنید خودتان افتادن یا slouching ایستادن کشش کمی بکشید و خودتان را راست و دوباره. اگر آن است که تنها یک زن و شوهر از پرواز با استفاده از پله ها. هر حرکت حساب کند. پیاده روی. پیاده روی های کوتاه برای اولین بار در. به تدریج آنها را طولانی تر یا سریع تر است.

آیا شما تا به حال نگاه خود را دیدم چربی یا flab و گفت: “…که ” من “” یا شاید شما خواسته اند “من زیر آگاهانه تخریب من تلاش از دست دادن وزن?” شما می توانید از سمت راست بود. بخشی از شما بسیار راحت که در آن هستیم به دلیل آن است که آنچه ما می دانیم. ما همه از ترس از تغییر است. همه ما ترجیح می دهند “شیطان ما می دانیم به شیطان ما نیست”. شما با اطمینان نمی دانیم که چگونه شما احساس می کنید اگر شما نازک است. شما نمی دانید که چگونه مردم را به واکنش نشان می دهند به شما. نه برای مطمئن. در حال حاضر شما می دانید که در آن شما مناسب اجتماعی خود را ، اگر شما متفاوت خواهد شما هنوز هم مناسب است ؟ ممکن است شما در مورد این فکر آگاهانه اما می توان آن را در پشت ذهن خود را ساخت شما فقط کمی ترس از تغییر است. این دلیل دیگری است که اهداف کوچک ممکن است بهتر است; 40 پوند خواهد زندگی خود را تغییر دهید اما یک پوند? آن را به شما کمی سالم پس از آن است که ارزش جشن, اما آن را نمی خواهد همه چیز را تغییر دهید. دوم پوند خواهد شما را سالم, اما آن را نمی خواهد همه چیز را تغییر دهید. یک پوند در یک زمان بسیار کمتر ترسناک به مراتب کمتر تهدید آمیز است. یک پوند در یک زمان چیزی است که شما می توانید انجام دهید.

این بسیار آسان تر است اگر کسی در زندگی خود به عنوان یک رهبر تشویق. بسیاری از ما مردم که عشق ما, اما ما نمی باید تشویق رهبران. خود را تشویق رهبر خود را بهترین دوست. جشن پیروزی های کوچک حتی اگر هیچ کس دیگری را با شما جشن می گیرند. آنها وجود دارد خواهد بود برای کمک به شما در جشن بزرگ یکی است.

این است برای رفتن به جدید من شعار. “آهسته موفقیت بهتر است سریع شکست.”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.