نورتون موتور سیکلت در زندگی

[ad_1]

جیمز Lansdowne, Norton, پدر, شرکت, شروع داستان در سال 1898 با یک کارخانه ساخته شده است که چرخه زنجیره ای در بیرمنگام انگلستان, اما در سال 1902 او واردات موتور از سوئیس و فرانسه به خود را ایجاد موتور سیکلت و موفقیت به دنبال به سرعت با نورتون زده شده توسط Rem فاولر برنده دو سیلندر کلاس در اولین Isle of Man TT مسابقه. این بود که شروع نورتون طولانی مدت love affair با مسابقه ای که پایان ندارد تا سال 1960 است. این جایزه که هر کس آرزو بود “جزیره ارشد TT”; مسابقه که نورتون رفت به نفع سال تا کنون از 1947 تا 1954 برای اضافه کردن به خود را ده عناوین ادعا کرد که بین جنگ. نورتون ساخته شده خود را در سمت دریچه تک موتور در سال 1908 که در خدمت آنها تا سال 1950.

اما پس از یک جامد شروع کسب و کار شاهد یک رکود رو به انقراض تنها به ذخیره شود توسط R. T. شلی و شرکت که ایجاد نورتون موتور. جیمز نورتون شد مدیر شرکت اما متاسفانه درگذشت, در سن جوان از 56 در سال 1925 اما نه قبل از او را دیدم او موتورسیکلت برنده Isle of Man TT ارشد و درشکه چهار چرخه ها در سال 1924. والتر مور طراحی CS1 موتور در سال 1927 اما در سمت چپ این شرکت برای NSU در سال 1930 ترک آرتور کارول به آمده تا با یک بازی کاملا جدید OHC موتور بود که برای تبدیل شدن به سنگ بستر از آینده OHC و DOHC مجرد. Norton شده بود خرید Sturmey کماندار گیربکس و چنگال اما زمانی که این شرکت قطع توليد در سال 1934 نورتون خریداری طراحی حقوق و خواسته برمن یک گیربکس ساخت شرکت را انتخاب کنید تا کمر.

پس از جنگ جهانی دوم نورتون نیاز به انتخاب کنید تا تولید بنابراین شروع به معرفی بیشتر مدل با نورتون Dominator 500 ظاهر می شود در سال 1949. اما مارکی تسلط در مسابقه بود که به چالش کشیده AJS (که برنده جایزه اول مسابقات قهرمانی جهان) و چند سیلندر مدل ایتالیایی. در آن برتر مسابقات قهرمانی جهان در سال نورتون تنها موفق مکان پنجم. در سال 1950 به McCandless برادران بلفاست توسعه ‘Featherbed’ قاب که شات نورتون بازگشت به بالا و دوباره. Dominator در زمان ‘Featherbed’ قاب در سال 1951 و موفقیت در مسابقه مسیر انتقال به بخش عمومی اما با وجود این نورتون در بر داشت خود را در مشکلات مالی و در سال 1953 خریداری شد مرتبط موتور سیکلت نیز که متعلق به AJS و بی همتا. متاسفانه این کارخانه در بیرمنگام بسته در سال 1962 زمانی که تولید شد نقل مکان کرد به Woolwich در لندن است. یک پوشش نقره ای به این توسعه خود را آشکار در شکل جدید بهتر از نسخه نورتون گیربکس بود که در تمام مدل های بزرگتر تحت AMC بنر و در سال 1955 Dominator 99 طراحی شده توسط یک 600cc موتور اضافه شده به فروشگاه.

توسط 1960 یک نسخه جدید از ‘Featherbed’ در حال وارد در صحنه که جایگزین کوتاه سواران. تغییر فوقانی قاب ریل ساخته دوچرخه باریک و کاهش عرض بین سوار زانو. این قاب بود برای تبدیل شدن به شناخته شده به عنوان ‘Slimline و اصلی ‘Wideline’. در سال 1961 یک 650cc Manxman ارائه شده به بازار آمریکا و یک سال بعد نورتون 650SS و اطلس 750 معرفی شدند در بریتانیا.

تهاجم ژاپن در سال 1960 آمار نورتون, سخت, همراه با بقیه از صنعت موتور سیکلت که منجر به شکست AMC در سال 1966. شرکت نوپای از ‘نورتون-Villiers رشد از خاکستر و معروف تکاور منجر شد در سال 1969 که ثابت شد قدرتمند ترین و بهترین دست زدن به انگلیسی, موتور سیکلت از روز است. انتخاب دوگانه یا تک carburettors ارائه شد همراه با سبک انتخاب از جمله Scrambler, خیابان مدل یا یک Tourer بود که badged به عنوان “بزرگراه بین ایالتی’. برق شروع شد در سال 1974 اما با وجود این پیشرفت های این شرکت بار دیگر کاهش یافت و به کاهش رفت و به انحلال در سال 1975. در سال 1972 BSA نیز مبارزه و به منظور امن کمک دولت مجبور شد به ادغام با نورتون-Villiers به شکل نورتون-Villiers-پیروزی شرکت می باشد. به ‘پیروزی’ نام آمد از BSA پیروزی تابعه. حرکت از تولید به پیمان امنیتی با امریکا را Smallheath سایت ناشی از صنعتی ناآرامی در پیروزی را کاونتری کارخانه. کارگران در پیروزی در نهایت ایجاد یک تعاونی و رفت به تنهایی. 1974 شاهد انتشار این 828 اسب سواری, اما این شرکت در تنگه وخیم و در سال 1975 تنها تولید دو مدل.

80 و 90 بود و بی قراری هم برای شرکت با مالکیت تغییر دست چندین بار هر دو در ایالات متحده و بریتانیا اما خریداری شد و در سال 2008 پس از 15 سال از ما مالکیت توسط تاجر استوارت جلب بنابراین مارکی که انجام چه گوارا در آمریکای جنوبی خود را به ماجراجویی زندگی می کند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *