فولکس واگن تاریخچه مختصر

[ad_1]

هنگامی که مردم بحث در مورد فولکس واگن اولین چیزی که معمولا با بالا میآید در ذهن خود است همیشه محبوب نوع 1 یا سوسک مدل. آلمانی-بر اساس شرکت تولید خودرو برای اولین بار وارد صحنه در اواخر سال 1930 زمانی که آدولف هیتلر خواسته فردیناند پورشه پدر است. برای طراحی یک خودرو است که می تواند قابل دسترس بیشتر را به مرد مشترک است. نتیجه این شد اولین سوسک (شناخته شده آن زمان به عنوان KdF-Wagen) که با وجود داشتن تنها کمتر از 200 قطعات به عنوان فولکس واگن بنیاد در سراسر تاریخ آن است.

پس از جنگ جهانی دوم این شرکت کاهش یافت و به بی نظمی اما در پشت صحنه زمانی که ارتش بریتانیا عمده ایوان Hirst در زمان بیش از قطع کارخانه. این آمد و پس از نیروهای آمریکایی تحویل داده و کنترل به انگلیسی. سوسک شد یک بار دیگر قرار داده و به تولید با وجود آسیب در آورده با جنگ با ولفسبورگ کارخانه تولید حدود 1000 خودرو در هر ماه.

به عنوان آلمان آغاز شده و دوره نقاهت بعد از پیامدهای جنگ جهانی دوم, فولکس واگن خواهد بیشتر رشد می کنند و به بازارهای خارجی مهمترین آنها که از ما صنعت خودرو. فولکس واگن نیز جرأت در پروژه های دیگر انتشار نوع 2 و یا حمل و نقل, ون بر اساس طراحی از سوسک. با وجود لرزان شروع نوع 2 و سوسک شد دونده جلو برای فولکس واگن در سراسر دهه 1960 تا 1970 با فولکس واگن با انتشار نسخه های به روز شده به صورت دوره ای. اواسط دهه 60 هم که فولکس واگن آغاز شده دستیابی مختلف تابعه به طور موثر ساخت آن گروه فولکس واگن.

از دهه 1970 و بعد فولکس واگن نیز منتشر شد و چندین مدل دیگر مانند گلف و چوگان و Passat با درجات مختلفی از موفقیت و با گلف خود را به عنوان تكیه مدل. این بود تا سال 1998 که فولکس واگن تصمیم به بازگشت به ریشه های آن, انتشار جدید سوسک طراحی شد که بر اساس گلف شاسی اما حفظ برخی از شباهت به اصلی ارائه یک افزایش عظیمی به نام تجاری تا به امروز.

خیلی از فولکس واگن برجسته به راحتی می توان به قدرت ماندن خود را برای اولین بار مدل سوسک. در اصل یک اقتصاد, خودرو, کلاسیک نوع 1 sported هوا سرد می شود موتور ساخت آن به راحتی قابل تنظیم و آمد با دوام و به راحتی تعمیر قطعات.

استفاده از VW قطعات محدود نمی شود سوسک را به تنهایی به عنوان شرکت های دیگر باید با همکاری فولکس واگن و یا استفاده از قطعات خودرو فولکس واگن و قطعات برای تولید اتومبیل های خود را مانند پورشه 914 و 914-6 و پورشه 356.

VW قطعات نیز ارائه شده برای یک سری کامیون های تجاری تحت سرمایه گذاری مشترک بین فولکس واگن خودروهای تجاری و مرد AG که تولید شد و از سال 1979 تا 1993.

در نهایت صنایع دیگر نیز یافت می شود استفاده برای VW قطعات به طور خاص فولکس واگن هوا سرد می شود موتور که در بر داشت در عمل در بسیاری از تجربی هواپیما در طول 60. در استرالیا, موتور مورد استفاده قرار گرفت و نه عجیب و غریب راه تأمین تله اسکی برای Thredbo پیست اسکی در ولز جنوبی جدید و همچنین اصلاح شده به عنوان یک کمپرسور هوا برای برخی از راه دور معدن جوامع است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.