Ducati – تاریخچه

[ad_1]

در سال 1926 آدریانو و مارچلو Ducati تاسیس یک شرکت تخصصی در موتور سیکلت اما تولید رادیو قطعات. در طول سال های جنگ آنها تبدیل توجه خود را به سمت الکترونیکی تجهیزات نظامی. این حرکت ساخته شده کارخانه خود را به یک هدف برای متفقین بمباران اما با وجود مکرر آسیب های جدی آنها موفق به باقی می ماند در تولید. در سال 1950 Ducati راه اندازی اولین موتور سیکلت بود که بر اساس آن در حال حاضر به خوبی تثبیت Cucciolo موتور. این قدرت واحد طراحی شده توسط Aldo Farinelli شد و در اصل به عنوان یک موتور برای دوچرخه فشار. زمان Ducati تصویب آن 200000 واحد تولید شده بود. این برای اولین بار ایجاد شده توسط Ducati قادر به 40 مایل در ساعت و 200 mpg و وزن در 98 پوند است. این دوچرخه بودند badged به عنوان 55M یا 65TL.

پس از جنگ رشد اقتصادی قرار دادن پول بیشتر در ایتالیایی’ جیب و با آن نیاز به چیزی پیچیده تر به طوری که در میلان نشان می دهد از سال 1952 شرکت معرفی 65TS و رزمناو بود که برای اولین بار چهار زمانه روروک مخصوص بچه ها در جهان است. متاسفانه مردم نمی آغوش ایده به عنوان Ducati امیدوار بود و از مدل خارج شد و سال بعد با فروش به سختی رسیدن به 2000 علامت گذاری به عنوان. در این زمان Ducati هنوز ساخت تجهیزات الکترونیکی پس از این تصمیم به تقسیم این شرکت و کاربری altex wire and cable آبگرم ایجاد شد تحت مدیریت جدا.

Ducati موضوعات آبگرم به رهبری دکتر جوزپه Montano, شد, موتور سیکلت ساخت شرکت است که ما امروز می دانیم و در سال 1954 بودند تبدیل 120 واحد در هر روز به کارخانه مدرن با کمک دولت. اگر چه Montano منصوب شد توسط دولت او واقعی موتور سیکلت عاشق و متوجه پتانسیل مسابقه برای وادار کردن مشتریان به خرید ماشین آلات خود را. توسط 1956 Desmo Ducati 125 برنده آن مسابقه در سوئد. جایزه بزرگ در هدمرا دیدم Ducati دامان هر موتور سیکلت. متاسفانه مردی که زمانی این شاهکار جیانی Degli آنتونی درگذشت در طول تمرین به صورت زیر در مسابقه. این حادثه تاسف آمار Ducati و آن را تا سال 1958 که آنها می تواند یک بار دیگر چالش MV Agusta.

به عنوان 50 را به خود جلب کرد به این برلینر برادران برداشت آمریکایی حق رای دادن و تحت فشار قرار دادند کاربری به خط مقدم در ایالات متحده آمریکا است. با کمی استعداد آنها شروع به مشت زدن و بالاتر از وزن خود را و سوار یک چالش جدی به موج, ژاپنی, ماشین آلات بودند که به کشور است. در این زمان این شرکت نیز با بهره گیری از موفقیت در دیگر بازارهای صادراتی و همچنین در صفحه اصلی. در اواسط دهه شصت Ducati شد, ایتالیایی, خروجی استاندارد-پیروزی ماشین و لیلند وانت ها و کامیون ها. به نظر می رسید به عنوان اگر آنها می تواند بدون اشتباه انجام, اما بازار آمریکا شد و در مورد به آنها یادآوری از شکنندگی موفقیت است. Ducati اصرار بر فشار خود را 50cc دو سکته مغزی در آمریکا. اگر چه این ماشین تعلق به حال بسیاری از فروش در ایتالیا, عکس درست شد از آمریکا به عنوان کشور توبیخ آنچه که در واقع بسیار خوب ماشین آلات. به جای هشدار شرکت فشرده پیش رو و ایجاد یک 100cc دو زمانه, زمانی که آنها واقعا باید خود را در حال توسعه بسیار دوست داشتنی ورزشی چهار سکته مغزی است. برلینر رنج می برد به حدی است که آنها حاضر یک حمل و نقل از دوچرخه زیرا آنها نمی باید این پول را به آنها پرداخت حتی اگر آنها می تواند آنها را به فروش در ایالات متحده.

به عنوان Ducati تلاش برای رقابت با تولید انبوه موتور سیکلت ژاپنی, آینده نگاه غم انگیز اما یک بار دیگر آنها تبدیل به مسابقه ریشه های ایجاد 750 را که در زمان اول و دوم مکان در ایمولا در سال 1972 است. یک کودتای بزرگ برای این شرکت بود که تامین این خدمات از سوار پل هوشمند بود که در آن زمان مسابقه برای کاوازاکی. داستان می رود که او در خانه هنگامی که تماس آمد اما مالی فریب آنقدر قوی است که همسر خود را قبول پیشنهاد از طرف او. موفقیت در ایمولا موجب آغاز عشق وعاشقی بین بزرگ دوچرخه های مسابقه و کاربری.

امروز Ducati سواران برخی از وفادار ترین زمانی که آن را می آید به نام تجاری وفاداری. پاداش خود را به صاحب یکی از یکی کاملا زیبا ترین ماشین های موجود است. این شرکت با موفقیت از پس آن مسابقه ریشه. در دفتر مرکزی این شرکت شما می توانید با بازدید از موزه و دوباره زندگی می کنند بیش از 50 سال از تاریخ مسابقه.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.