کسب و کار بزرگ است که هیچ کمک به غنا مردمی مهندسی شرکت

[ad_1]

Suame مجله در کومسی است غنا بزرگترین غیررسمی منطقه صنعتی و اصلی آن وسایل نقلیه مرکز تعمیر. این خانه را به هزاران نفر از کوچک و مهندسی کارگاه های آموزشی که ارائه طیف گسترده ای از تعمیر اساسی و امکانات تولید. از افتتاح متوسط انتقال فناوری واحد (ITTU) در سال 1980 بسیاری از تلاش هایی برای ایجاد لینک با رسمی-بخش کسب و کار و شرکت های بین المللی اما با موفقیت کمی. Kwame اصلی بررسی پیشرفت در سفر به Suame در سال 1996.

زمانی که Kwame خواسته در مورد پیشرفت کار خود را استفان گفت که فروپاشی یوگسلاوی سرقت کرده بود او را از بهترین مشتری Tomos موتور سیکلت کارخانه مونتاژ. این Tomos گیاه در کومسی که تا به حال ارائه شده GAMATCO با سفارشات به طور منظم برای صدها نفر از چرخ دنده و زنجیر, چرخ دنده, چرخ برای تولید جدید. در حال حاضر GAMATCO کاهش یافته بود به ساخت جایگزینی برای قطعات وارداتی موتور سیکلت ژاپنی. به همین دلیل بود که او مشتاق به معرفی محصولات جدید مانند دنده-تولید پیوست.

Kwame پرسید: اگر هر کارخانه مونتاژ نشان داده بود علاقه به خرید قطعات محلی, اما استفان پاسخ داد که هیچ کدام تا به حال با نزدیک شدن به او یا هر کس دیگری او می دانست که در مجله. Kwame به یاد می آورد که زمانی که شرکت کنندگان از اولین مهندسی نقشه کشی دوره سفر کرده بود Neoplan, اتوبوس, کارخانه مونتاژ یک سال قبل برخی از همکاری با این مجله تا به حال پیشنهاد شده است. استفان گفت که تا آنجا که او می دانست هیچ چیز به حال اتفاق افتاده است. به نظر می رسید که شرکت های چند ملیتی تا به حال علاقه کمی در کمک های مردمی صنایع. ‘آن را به ما برای کمک به خودمان’ افزود: استفان و Kwame تا به حال به توافق برسند.

‘چه خبر اینجا ؟ Kwame پرسید. “آیا شما دیده می شود بزرگ, استفراغ کردن, ادوارد Opare ساخته شده است?’ پاسخ داد استفان. این دو مهندس راه می رفت در سراسر ITTU به جایی که کمی Akuapem رئیس تکنسین حال تاسیس خود را در ریخته گری. آنها دریافتند مالک و دستیار او fettling یک مصاحبه که به نظر می رسد جایگزینی بخشی زیادی زمین حرکت ماشین.

‘آن دستور داده شد توسط انگلیسی پیمانکار در تمل جاده’ ادوارد توضیح داد. اما باید آن را به وزن بیش از یک صد کیلوگرم گفت: Kwame, ‘چگونه شما آن را با یک کوره تنها شصت کیلوگرم ظرفیت?’ “من اخراج کردن من کوره و ITTU کوره به صورت موازی,’ ادوارد پاسخ داد: “سپس ما ریخت آهن از کوره های با هم.’

‘به خوبی انجام می شود!’ Kwame گفت: تحت تاثیر قرار توسط همکار خود را غنی.

Kwame می دانستم که از تجربه خود را با شبکه در طمع جایی که آنها تا به حال تولید بسیاری از قطعات یدکی برای پمپ های آب برای غنا آب و فاضلاب شرکت (GWSC) که این تلاش ها می تواند صرفه جویی ماه تاخیر در سفارش قطعات یدکی قطعات از تولید کنندگان خارج از کشور. زمانی که آنها نیاز به جایگزینی بخشی در عجله بزرگ شرکت های خارجی مشتاق بودند به اندازه کافی برای استفاده محلی از قابلیت های فنی. او تعجب با صدای بلند به اصحاب خود که چرا شرکت های خارجی نیست و بیشتر علاقه مند به کمک به ایجاد چنین قابلیت های.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *