نکات بالا برای موفق لوکس, مربی کسب و کار سفر

آن را غیر معمول نیست برای پیدا کردن یک شرکت است که با استخدام یک مربی را به کارکنان خود را به یک سمینار و کنفرانس و یا ساده رویداد اجتماعی اما کسانی که پس از آن نا امید شده اند ،

در اینجا ما به بررسی برخی از علل شایع و راه حل های خود را.

ضعیف مردم در انتخابات / پاسخ به دعوت

این است که معمولا ابراز نا امیدی در بسیاری از سازماندهی ادارات.

نادیده گرفتن مکانیکی علل (مانند ارتباطات ضعیف از “ما نمی گفت:” تنوع و یا کافی توجه کنید) این است که اغلب مربوط به:

  • کم روحیه در شرکت ؛

  • عدم علاقه در این رویداد نگران;

  • اولویت های متناقض (رویداد خود را برنامه ریزی شده است در یک زمان که درگیری با چیزهای دیگر).

وجود دارد هیچ پاسخ آسان به این و به سادگی ساخت و غیاب اجباری نیست و به احتمال زیاد به پاسخ. شما ممکن است نیاز به تجزیه و تحلیل علل جزئیات بیشتر.

نارضایتی از کیفیت حمل و نقل

در قرن 21 افراد حرفه ای انتظار می رود شرکت های بزرگ حمل و نقل به مدرن و راحت است.

اگر یک “پیر سوسیس” از یک مربی می رسد در ابتدا و سپس در حال حاضر جلسه خود را در مشکل است با توجه به ایجاد این تصور غلط.

آماده به صرف پول کمی برای دریافت اینجا را راحت limo اتوبوس.

تأثیر زندگی شخصی

امروز اکثر مردم انتظار و تقاضا حرفه ای / زندگی شخصی تعادل است.

بنابراین پیش بینی و نارضایتی و ناراضی شرکت کنندگان اگر آنها تا به حال به در 4am خود را برنامه ریزی زمان خروج و/یا آنها نمی تواند بازگشت به خانه تا ساعات اولیه صبح است.

یک مربی لوکس ممکن است کمک به کاهش برخی از این طریق به راحتی در طول سفر اما آن را نمی خواهد در خود راه حل شود.

تأثیر حرفه ای زندگی

در موضوع مشابه به بالای درخواست های مردم برای بازگشت خیلی دیر به خانه های خود را در حالی که انتظار آنها را به پشت در اتاق در 8 صبح و شلیک در تمام سیلندر به احتمال زیاد به یک دستور غذا برای احساس بد.

ارائه و یا ترتیب برای تنقلات

اگر مردم خواسته شده است برای دریافت غیر منتظره زود و در یک مربی برای برخی از زمان و سپس آن را واقعا خوب روانشناسی به ارائه (یا توقف) برخی از تنقلات.

کمی کافئین و کالری افزایش می تواند اطمینان مردم وارد در مقصد مشتاق برای شروع به جای خسته, خسته و به دنبال دلیل برای شکایت.

Railroading

در حالت ایده آل رویداد شرکت شما باید تا مطلوب به ماهیت خود که همکاران خود را باید برای مبارزه با این فرصت را به شرکت.

تنها با استفاده از “حضور الزامی” روش به عنوان آخرین چاره مطلق به لمس در اوایل.

اگر شما یک عدم علاقه و مشارکت داوطلبانه چیزی اشتباه است و دوباره فکر می کنم لازم است. مردم به طور معمول پاسخ نمی دهند خوب برای اینکه مجبور به حضور در رویدادهای شرکت.

مربوط به جهان گسترده تر

به یاد داشته باشید که یک رویداد شرکت ها خواهد شد توسط بسیاری دیده می شود در برابر بسیار گسترده تر زمینه گسترده تر جهان کسب و کار شما به اشتراک گذاری با همکاران خود.

بنابراین انتظار می رود بسیار منفی دریافت به صورت (به عنوان مثال) یک شرکت تیم-ساختمان ورزش برگزار شد گران خارجی محل اگر فقط چند روز قبل از این شرکت اعلام کرد که عمده فرعی مزایای کاهش کارکنان با توجه به شرایط اقتصادی حاکم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *